МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-47/134-142

Ключові слова:

іншомовна професійна компетентність; мовна підготовка військовослужбовців; дистанційне навчання; дистанційні освітні технології; мультимедійні технології; інструктор з іноземних мов.

Анотація

Метою роботи є розкриття особливостей використання дистанційних освітніх технологій для розвитку іншомовної професійної компетентності особового складу Збройних Сил України. Для досягнення мети було використано методи аналізу, синтезу, систематизації, порівняння, дедукції та індукції. Розкрито необхідність набуття іншомовної професійної компетентності особовим складом Збройних Сил України. Надано методичні рекомендації щодо використання дистанційних освітніх технологій у процесі розвитку досліджуваної компетентності. Результати можуть бути використані для підвищення рівня володіння іноземними мовами професійного спрямування Збройних Сил України, що дозволить результативно здійснювати міжнародні навчання та обмінюватись досвідом з міжнародними партнерами.

Біографії авторів

Олена Величко, Національний університет оборони України, м. Київ

 

 

Ольга Поліщук, Національний університет оборони України, м. Київ

 

 

Посилання

Abuhassna, H., Al-Rahmi, W.M., Yahya, N. (2020). Development of a new model on utilizing online learning platforms to improve students’ academic achievements and satisfaction. Int J Educ Technol High Educ, 17, 38.

Arifin, M. H. (2018). Role of student support services in enhancing student persistence in the open university context: Lesson from Indonesia Open University. Turkish Online Journal of Distance Education, 19(3) 156-168.

Collins, R.A., Kang, H., Biniecki, S.Y., Favor, J. (2015). Building an Accelerated Online Graduate Program for Military Officers. Online Learning, 19(1).

Andriianova, N.(2020). Vilne volodinnia anhliiskoiu movoiu viiskovosluzhbovtsiv Zbroinykh syl Ukrainy zaporuka sylnoi yevropeiskoi armii [Fluency in the English language of servicemen of the Armed Forces of Ukraine is the key to a strong European army]. Viiskova osvita, 1 (41), 18-24.

Bachynska, N.Ia.(2021) Vykorystannia videomaterialiv dlia navchannia inozemnoi movy kursantiv VVNZ ta viiskovosluzhbovtsiv [The use of video materials for teaching a foreign language to cadets of higher educational institutions and military personnel]. Naukovyi visnyk Pivdennoukrainskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushynskoho, 3 (136), 104-110.

Hrebeniuk, M., Krykun, V. (2022). Bazovi dydaktychni pryntsypy movnoi pidhotovky osobovoho skladu Zbroinykh syl Ukrainy: systemnyi pidkhid [Basic didactic principles of language training of personnel of the Armed Forces of Ukraine: a systematic approach]. Viiskova osvita, 2 (46), 57-69.

Zarishniak, I.M., Hrabovych, M.V. (2021). Perevahy i nedoliky nadzvychainoho viddalenoho navchannia u zakladakh vyshchoi osvity [Advantages and disadvantages of extraordinary distance learning in institutions of higher education]. Naukovi zapysky, 201, 81-85.

Kanova, L.P., Ridei, N.M. (2020). Pedahohichni umovy profesiinoi inshomovnoi pidhotovky ofitseriv Zbroinykh syl Ukrainy [Pedagogical conditions of professional foreign language training of officers of the Armed Forces of Ukraine]. Metodolohiia neperervnoi osvity ta naukovoho doslidzhennia, 173-180.

Lytvyn, A., Lytvyn, V. (2020). Psykholoho-pedahohichni nedoliky dystantsiinoi osvity [Psychological and pedagogical disadvantages of distance education]. Vydatni postati psykholohii: istoriia, suchasnist i perspektyvy : materialy VII rehionalnoho naukovoho seminaru do dnia psykholoha. Lviv: Lvivskyi derzhavnyi universytet bezpeky zhyttiediialnosti,105.

Liutyi, V. (2021). Zasoby dystantsiinoho navchannia u formuvanni movnoi kompetentnosti ofitseriv [Means of distance learning in the formation of language competence of officers]. Molodyi vchenyi, 5 (93), 212-221.

Orlov, Ye.V. (2020). Dosvid inshomovnoi pidhotovky viiskovosluzhbovtsiv u zarubizhnykh krainakh [Experience of foreign language training of military personnel in foreign countries]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka, 28, 67-78.

Polityka Ministerstva oborony Ukrainy u sferi viiskovoi osvity [Policy of the Ministry of Defense of Ukraine in the field of military education]. 15 hrudnia 2021 r. https://www.mil.gov.ua/content/education/politika_mou_osvita.pdf

Semenenko, L.M., Vodchyts, O.H., Dobrovolskyi, Yu.B., Tarasov, O.V., Yarmolchyk, M.O. (2021). Problematyka ta suchasni osoblyvosti metodychnykh pidkhodiv vykladannia inozemnykh mov spetsialistam oboronnoi sfery z urakhuvanniam vplyvu faktora pandemii [Issues and modern features of methodological approaches to teaching foreign languages to specialists in the defense sector, taking into account the impact of the pandemic factor]. Sciences of Europe, 76(2), 49-61.

Uhoda pro standartyzatsiiu STANAG 6001 [STANAG 6001 Standardization Agreement]. 5-e vydannia, 11 hrudnia 2014 r. https://nuou.org.ua/assets/documents/dodb_stanag_6001.pdf

Shchoholeva, N.P.(2020). Perevahy onlain-form navchannia pid chas vyvchennia inozemnoi movy sered viiskovosluzhbovtsiv [Advantages of online forms of education during foreign language learning among military personnel]. Molodyi vchenyi, 7 (83), 199-202.

Aristarkhova, M., Demydko, D. (2022). The features of the language training in the system of individual training in the Armed Forces of Ukraine. Viiskova osvita, 2 (46), 17-22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-26

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ