ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА КАФЕДРАХ ВІЙСЬКОВОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2024-49/30-40

Анотація

Статтю присвячено питанням модернізації викладання військово-технічних дисциплін
на кафедрах військової підготовки в умовах воєнного стану з метою забезпечення якісної
короткострокової підготовки майбутніх військових фахівців. Запропоновано спрощену
модель прискореної підготовки майбутніх офіцерів, дієвість якої підтверджена
результатами педагогічних експериментів, в яких брали участь студенти, що навчаються на
кафедрах військової підготовки закладів вищої освіти.

Біографії авторів

Анатолій Дерев’янчук, Сумський державний університет, м. Суми

кандидат технічних наук, професор

Андрій Наливайко , Національний університет оборони України, м. Київ

кандидат технічних наук, доцент

Дмитро Чопа , Національний університет оборони України, м. Київ

кандидат технічних наук, старший науковий співробітник


Посилання

Черновол Є.О., Сливенко П.В. Щодо підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх офіцерів у реаліях війни (українська відповідь на виклики часу).

Академічні візії. Випуск 17/2023. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7739419.

Кас’яненко М. Аналіз проблем професійної підготовки громадян України за програмою підготовки офіцерів запасу. Social Development and Security, Vol. 10, No. 5, – 2020.

Полтораков О., Щиголь І. Соціально-інституційні проблеми підготовки офіцерів запасу в сучасній Україні. Військова освіта 1 (43), НУОУ, 2021.

Марценківський В.Т., Дрок Л.В., Миколенко Ю.М. Модель підготовки фахівців в системі підготовки офіцерів запасу. The scientific heritage No 97 (2022).

Черних Ю., Черних О. Аналіз деяких проблем підготовки офіцерів запасу у військовому інституті: підсумки соціологічного опитування. Вісник Київського національного

університету імені Тараса Шевченка. https://doi.org/10.17721/1728-2217.2019.42.64-69.

Чопа Д.А., Дерев’янчук А.Й., Франчук Ю.В., Козир Н.М. Мобільний додаток як засіб підвищення мотивації під час вивчення військово-технічних дисциплін з використанням

технологій дистанційного навчання в особливих умовах. Вісник Національного університету оборони України. 2020. № 3.

Чопа Д.А., Дерев’янчук А.Й., Дерев’янчук В.А. Методичний підхід щодо створення та доступу до віддалених віртуальних сховищ навчального контенту для підготовки фахівців

РВ і А. Сучасні інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ. 2021. № 1(40).

Чопа Д.А., Москаленко Д.Р., Дерев’янчук А.Й. Використання навчального мультимедійного комплексу «артилерійське озброєння і боєприпаси» для ефективного

навчання студентів – артилеристів. Сучасні інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ. 2015.- № 3 (24).

Дерев’янчук А.Й., Москаленко Д.Р. Загальний методичний підхід до створення навчальних комп’ютерних 3D моделей військово-технічного призначення. Cучасні

інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ. 2014. 3 (21).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Номер

Розділ

Статті