ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ СТВОРЕННЯ І РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ І КОМ’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ

Автор(и)

  • Г. Верхоланцев Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7703-7616

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2018-2/43-52

Ключові слова:

комп’ютер, освітнє середовище, інформатизація освіти, засоби навчання.

Анотація

У статті розглядаються науково-практичні проблеми розвитку сучасних електронних засобів і комп’ютерно орієнтованих навчальних середовищ, інтелектуальні інформаційні системи та поняття єдиного інформаційного простору системи освіти, які зумовлені сучасним станом розвитку світової і національної науки, економіки і освітньої практики.

Посилання

Bykov, V. Iu. (2002) Teoretyko-metodolohichni zasady stvorennia i rozvytku suchasnykh zasobiv ta e-tekhnolohii navchannia [Theoretical and methodological principles of creation and development of modern means and e-technologies of training]. Rozvytok pedahohichnoi i psykholohichnoi nauk v Ukraini 1992 – 2002: zb. nauk. pr. do 10 – richchia APN Ukrainy, 182–199 (in Ukrainian).

Bykov, V. Iu. (2008) Modeli orhanizatsiinykh system vidkrytoi osvity [Models of Organizational Systems of Open Education]. monohrafiia, Kyiv : Atika, 684 (in Ukrainian).

Zhuk, Yu. O. (1998) Osoblyvosti vykorystannia zasobiv novykh informatsiinykh tekhnolohii u navchalno-vykhovnomu protsesi profesiino-tekhnichnoho zakladu osvity [Features of the use of new information technologies in the educational process of the vocational and technical educational institution].Novitekhnolohii navchannia: nauk.-metod. zb, 24, 72–78 (in Ukrainian).

Ivanov, A. V. (2006) Kul'turnaya sreda obshcheobrazovatel'noj shkoly kak pedagogicheskoe yavlenie [Cultural environment of secondary school as a pedagogical phenomenon].Tambov, 49 (in Russian).

Katelnytska, M. O. (2013) Teoretychni pidkhody do vyznachennia seredovyshcha yak pedahohichnoho yavyshcha [Theoretical approaches to the definition of the medium as a pedagogical phenomenon]. Naukovi pratsi DonNTU. Seriia: Pedahohika, psykholohiia i sotsiolohiia, 1 (13), 1–4 (in Ukrainian).

Andreeva, G. A., Vyalikova G. S., Tyut'kova I. A. Kratkij pedagogicheskij slovar' [A brief pedagogical dictionary]. Moskva, In-t obshchegumanitar. issled. 180 (in Russian).

Kremen, V.H. (2002) Filosofiia osvity ХХІ stolittia [Philosophy of education of the XXI century]. Osvita Ukrainy, 102–103, 6–7 (in Ukrainian).

Mashbyts, Iu. I. (1997) Osnovy novykh informatsiinykh tekhnolohii navchannia [Fundamentals of New Information Technology Learning]. 186 (in Ukrainian).

Ozhegov, S. I., SHvedova N. YU. Tolkovyj slovar' russkogo yazyka. [Explanatory dictionary of the Russian language]. Azbukovik, 944 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-05

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ