ІТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Ю. Красильник “Університет менеджменту освіти” НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/157-164

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, курси підвищення кваліфікації, ІТ-технології, інформаційно-технологічне забезпечення пізнавальної активності слухачів, інформатизація післядипломної педагогічної освіти.

Анотація

У статті обґрунтовано шляхи впровадження ІТ-технологій в освітній процес; які детермінують перспективні напрями розвитку післядипломної педагогічної освіти; сприяють задоволенню освітніх потреб слухачів курсів підвищення кваліфікації. Предметом узагальнень є умови функціонування цілісної структури управлінської та професійно-педагогічної діяльності слухачів у навчальному закладі післядипломної педагогічної освіти; які актуалізовані сукупністю мотиваційно-ціннісних та когнітивних складових; що акумулюються в понятті інформаційно-технологічного забезпечення пізнавальної активності слухачів курсів підвищення кваліфікації.

Біографія автора

Ю. Красильник, “Університет менеджменту освіти” НАПН України

кандидат педагогічних наук

доцент

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ