ІТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/157-164Ключові слова:
післядипломна педагогічна освіта, курси підвищення кваліфікації, ІТ-технології, інформаційно-технологічне забезпечення пізнавальної активності слухачів, інформатизація післядипломної педагогічної освіти.Анотація
У статті обґрунтовано шляхи впровадження ІТ-технологій в освітній процес; які детермінують перспективні напрями розвитку післядипломної педагогічної освіти; сприяють задоволенню освітніх потреб слухачів курсів підвищення кваліфікації. Предметом узагальнень є умови функціонування цілісної структури управлінської та професійно-педагогічної діяльності слухачів у навчальному закладі післядипломної педагогічної освіти; які актуалізовані сукупністю мотиваційно-ціннісних та когнітивних складових; що акумулюються в понятті інформаційно-технологічного забезпечення пізнавальної активності слухачів курсів підвищення кваліфікації.