ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ ТА УМОВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УСПІШНОЇ МИРОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/185-194Ключові слова:
компетентності, компетенції, миротворча діяльність, науково-методичний підхід, правоохоронці, умови.Анотація
На основі теоретичного аналізу і власних досліджень авторами статті обґрунтовано необхідність використання вдосконаленого ними науково-методичного підходу до визначення компетенцій та умов для формування відповідних компетентностей успішної миротворчої діяльності правоохоронців. Визначено етапи цього підходу. Подано модель стимулювання до миротворчої діяльності через системи професійної підготовки та освіти. Третій період професійного зростання правоохоронця; що відображений у моделі; запропоновано реалізовувати як навчання за освітнім рівнем «магістр».