ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ ТА УМОВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УСПІШНОЇ МИРОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • М. Медвідь Національна академія Національної гвардії України, Україна
  • Я. Павлов Національна академія Національної гвардії України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/185-194

Ключові слова:

компетентності, компетенції, миротворча діяльність, науково-методичний підхід, правоохоронці, умови.

Анотація

 На основі теоретичного аналізу і власних досліджень авторами статті обґрунтовано необхідність використання вдосконаленого ними науково-методичного підходу до визначення компетенцій та умов для формування відповідних компетентностей успішної миротворчої діяльності правоохоронців. Визначено етапи цього підходу. Подано модель стимулювання до миротворчої діяльності через системи професійної підготовки та освіти. Третій період професійного зростання правоохоронця; що відображений у моделі; запропоновано реалізовувати як навчання за освітнім рівнем «магістр». 

Біографії авторів

М. Медвідь, Національна академія Національної гвардії України

доктор економічних наук

старший науковий співробітник

заступник начальника навчально-методичного центру – начальник відділу методичного забезпечення навчального процесу.

підполковник

 

Я. Павлов, Національна академія Національної гвардії України

старший науковий співробітник науково-дослідного центру службово-бойової діяльності Національної гвардії України

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ