МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Л. Олійник Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/208-213

Ключові слова:

навчання, модель, військово-спеціальні дисципліни, військово-спеціальна компетентність, магістри військово-соціального управління

Анотація

Стаття присвячена визначенню основних рис моделі навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління; а саме – такої моделі; яка базуватиметься на відповідних концепціях; підходах та принципах освіти та на основі цього формуванні науковому рівні змісту; форм методів навчання; а також створення навчального середовища. 

Біографія автора

Л. Олійник, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

полковник

кандидат педагогічних наук

старший науковий співробітник

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ