ПРАКСЕОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІТ-ФАХІВЦЯ ДО ГРУПОВОЇ РОБОТИ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-1/183-191Ключові слова:
інформаційні технології, ІТ-фахівець, праксеологія, групова робота, професійна підготовка, професійна мобільність.Анотація
У статті розглядається теоретичне обґрунтування та особливості побудови праксеологічно спрямованого процесу формування готовності студентів IT-спеціальностей до групової роботи як фактору підвищення їх професійної мобільності в контексті глобальної інформатизації сучасного ринку праці. Освітні методики, що спрямовані на ефективне навчання та виховання майбутнього ІТ-фахівця, отримують подальший розвиток під впливом нових інноваційних методик, які реалізують праксіологічний підхід на основі особистісно-орієнтованого, діяльнісного і розвивального підходів. Розкрито сутність моделі багаторівневого модульного навчання на основі праксеологічної спрямованості процесу формування готовності майбутнього ІТ-фахівця до групової роботи, її вплив на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів IT-спеціальностей, на формування їх мотивації та пізнавального інтересу, значимості для усвідомлення себе як ІТ-фахівця в галузі програмної індустрії.