ЗМІСТ; СТРУКТУРА ТА ФУНКЦІЇ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ АД’ЮНКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/149-156Ключові слова:
розвиток, ад’юнкт, методологічна компетентність, методологічна культура.Анотація
Метою статті є обґрунтування змісту; структури та функцій методологічної культури ад’юнктів. Методологічна культура ад’юнкта – це рівень розвитку соціально набутих здібностей; якостей; властивостей особистості; методологічних знань; умінь; навичок; досвіду; цінностей; традицій; відносин; норм та правил поведінки; які проявляються як сформований стійкий науковий стиль діяльності; який дозволяє ад’юнкту ефективно та якісно вирішувати завдання пов’язані з організацією науково-дослідної та військово-професійної діяльності. Наукова новизна полягає в тому; що вперше запропоновано поняття “методологічної культури ад’юнктів”. Головною функцією методологічної культури є трансляція методологічного наукового досвіду організації професійної діяльності; що забезпечуватиме ад’юнктам швидку адаптацію до професійної діяльності.