ЗМІСТ; СТРУКТУРА ТА ФУНКЦІЇ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ АД’ЮНКТІВ

Автор(и)

  • І. Козубцов Науковий центр зв’язку і інформатизації Військового інституту телекомунікацій і інформатизації, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/149-156

Ключові слова:

розвиток, ад’юнкт, методологічна компетентність, методологічна культура.

Анотація

Метою статті є обґрунтування змісту; структури та функцій методологічної культури ад’юнктів. Методологічна культура ад’юнкта – це рівень розвитку соціально набутих здібностей; якостей; властивостей особистості; методологічних знань; умінь; навичок; досвіду; цінностей; традицій; відносин; норм та правил поведінки; які проявляються як сформований стійкий науковий стиль діяльності; який дозволяє ад’юнкту ефективно та якісно вирішувати завдання пов’язані з організацією науково-дослідної та військово-професійної діяльності. Наукова новизна полягає в тому; що вперше запропоновано поняття методологічної культури ад’юнктів. Головною функцією методологічної культури є трансляція методологічного наукового досвіду організації професійної діяльності; що забезпечуватиме ад’юнктам швидку адаптацію до професійної діяльності. 

Біографія автора

І. Козубцов, Науковий центр зв’язку і інформатизації Військового інституту телекомунікацій і інформатизації

підполковник

кандидат технічних наук

старший науковий співробітник

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ