ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО СЛУЖБОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Г. Федак НЦ Сухопутних військ Академія сухопутних військ НДЛ (стандартизації підготовки військ) НДВ (підготовки військ), Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/216-224

Ключові слова:

професійна готовність, підготовка, службово-педагогічна діяльність, педагогічні уміння, офіцер запасу.

Анотація

    В статті проаналізовано сутність формування професійної готовності до службово-педагогічної діяльності майбутніх офіцерів запасу в системі військової освіти, а також різні підходи дослідників, щодо визначення феномену готовності. Розглянуті структурні елементи, складові та напрями формування готовності до діяльності.

Біографія автора

Г. Федак, НЦ Сухопутних військ Академія сухопутних військ НДЛ (стандартизації підготовки військ) НДВ (підготовки військ)

молодший науковий співробітник

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ