САМООЦІНКА ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/106-115Ключові слова:
якість військової освіти, компетентність, зворотний зв'язок, оцінювання якості військової освіти.Анотація
У статті на основі результатів проведеного соціологічного опитування серед випускників вищих військових навчальних закладів 2014 року розглянуто такі аспекти: деякі наукові підходи щодо визначення рівня готовності респондентів до виконання посадових обовязків у військах (силах); заходи, що, на думку випускників, слід вжити для підвищення якості підготовки військових фахівців; чинники, що сьогодні більшою мірою турбують майбутніх офіцерів, а також плани і побажання випускників щодо проходження ними військової служби на первинній посаді.