САМООЦІНКА ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • А. Зельницький Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Г. Капосльоз Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • О. Черних Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/106-115

Ключові слова:

якість військової освіти, компетентність, зворотний зв'язок, оцінювання якості військової освіти.

Анотація

У статті на основі результатів проведеного соціологічного опитування серед випускників вищих військових навчальних закладів 2014 року розглянуто такі аспекти: деякі наукові підходи щодо визначення рівня готовності респондентів до виконання посадових обовязків у військах (силах); заходи, що, на думку випускників, слід вжити для підвищення якості підготовки військових фахівців; чинники, що сьогодні більшою мірою турбують майбутніх офіцерів, а також плани і побажання випускників щодо проходження ними військової служби  на первинній посаді.

Біографії авторів

А. Зельницький, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук,

професор

 

 

Г. Капосльоз, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат психологічних наук,

старший науковий співробітник

О. Черних, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

О. Chernykh

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ