ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА САМОСТІЙНА НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ЕВОЛЮЦІЙНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Ю. Приходько Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • О. Мітягін Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/202-211

Ключові слова:

особистість, учіння, самоуправління особистісним развитком, концептуальні засади.

Анотація

У статті з позиції гуманістичної освітньої парадигми досліджується генеза особистісно орієнтованої самостійної роботи курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів, її основні принципи, форми організації і методи. Обґрунтовуються підходи у дослідженні особистісно орієнтованої самостійної роботи на засадах багаторівневої рефлексії.

Біографії авторів

Ю. Приходько, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук,

доцент

 

О. Мітягін, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

полковник

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ