МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2023-47/60-68Ключові слова:
організаційна компетентність; методичні рекомендації; педагогічні умови; методика формування; педагогічне моделювання; теоретичний аналіз.Анотація
У статті наведено методичні рекомендації щодо формування організаційної компетентності у майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України. На основі отриманих результатів дисертаційного дослідження щодо формування організаційної компетентності у майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту, з’ясування сутності, змісту і структури їх організаційної компетентності, обґрунтування педагогічних умов її формування, розроблення педагогічної моделі та методики її формування, обґрунтування і визначення діагностувального інструментарію, впровадження педагогічних умов в освітній процес ВВНЗ та отримання результатів експериментального дослідження (статистично підтверджено значущість отриманих результатів) можна сформулювати методичні рекомендації суб’єктам освітнього процесу щодо впровадження результатів дослідження в систему вищої військової освіти
Посилання
Ягупов В. В. Методологія визначення основних видів компетентності випускників професійно-технічної освіти. Освітньо-наукове забезпечення діяльності правоохоронних
органів і військових формувань України : ІV всеукр. наук.-практ. конф., 18 листопада 2011 р., Хмельницький / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Хмельницький : Вид-во Національної
академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького, 2011. С. 373-376.