ОЦІНЮВАННЯ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ СФЕРИ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/235-243Ключові слова:
психолого-педагогічна компетентність, науково-педагогічний працівник, модель організаційно-педагогічних умов, військово-медична післядипломна освіта.Анотація
Стаття описує методику оцінювання моделі організаційно-педагогічних умов розвитку психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників сфери військово-медичної освіти. Представлено результати експертного педагогічного оцінювання науково-педагогічними працівниками моделі організаційно-педагогічних умов за обраними складниками та критеріями. Виокремлено проблеми та протиріччя у розвитку психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників військово-медичної сфери при організації та проведенні підвищення кваліфікації та в процесі їх викладацької діяльності.